• Google Analytics dla marketingowców. Wydanie III

39.00
opak Add to wishlist
Shipping within 48 hours
Shipping price The Lack Of
The Availability Of 1 opak
The Weight Of The 0.22 kg
ISBN 978-83-283-8375-3

Zamówienie telefoniczne: 506 500 540

Leave your phone

Analiza. Podstawa działań online

Czasy radosnego internetowego marketingu bazującego na wyszukanych hasłach reklamowych, perfekcyjnie przygotowanych grafikach i sprytnych programach lojalnościowych... cóż, nie minęły. W reklamie nadal liczą się pomysł, wykonanie, myślenie o kliencie. Od kiedy jednak udostępnione zostało narzędzie Google Analytics, na pierwszy plan wysunęło się coś zupełnie innego. Statystyki. Święty Graal działań promocyjnych w sieci.

Dzięki narzędziom, jakie nieodpłatnie oferuje Google Analytics, można spojrzeć na witrynę, sklep online, produkty i usługi oferowane za pośrednictwem internetu z zupełnie innej, konkretnej strony. Z uwzględnieniem takich parametrów jak ruch internautów, wskaźniki konwersji i rentowności (ROI) itd., przedstawionych w formie przystępnych raportów. Brzmi niczym podstawa do prowadzenia skutecznych kampanii online? Jak najbardziej. Zatem nie czekaj, tylko zaprzyjaźnij się z Google Analytics. Analizuj i działaj.

Autor:
Martyna Zastrożna
Format:
14x20,8
Oprawa:
Miękka
Stron:
176
Seria:
Onepress
There is currently no comments or ratings for this product.
The Signature Of The
Email
Ask a question
  • Similar products