-
Shopping cart is empty
-
x
-
Language
-
Customer zone
-
Shopping Cart ( 0 )
-
Shopping cart is empty
-
x
For free delivery are missing -,--Free delivery!Sum 0,00 złPrice includes discounts -
-
Shopping cart is empty
-
x
-
Google Analytics dla marketingowców. Wydanie III
| Shipping within | 48 hours |
| Shipping price | The Lack Of |
| The Availability Of |
|
| The Weight Of The | 0.22 kg |
| Helion | |
| The bar code | |
| ISBN | 978-83-283-8375-3 |
| EAN | 9788328383753 |
Zamówienie telefoniczne: 506 500 540
| Leave your phone |
- Description
- Parameters
- Safety Information
- Reviews & ratings (0)
- Ask a question
Analiza. Podstawa działań online
Czasy radosnego internetowego marketingu bazującego na wyszukanych hasłach reklamowych, perfekcyjnie przygotowanych grafikach i sprytnych programach lojalnościowych... cóż, nie minęły. W reklamie nadal liczą się pomysł, wykonanie, myślenie o kliencie. Od kiedy jednak udostępnione zostało narzędzie Google Analytics, na pierwszy plan wysunęło się coś zupełnie innego. Statystyki. Święty Graal działań promocyjnych w sieci.
Dzięki narzędziom, jakie nieodpłatnie oferuje Google Analytics, można spojrzeć na witrynę, sklep online, produkty i usługi oferowane za pośrednictwem internetu z zupełnie innej, konkretnej strony. Z uwzględnieniem takich parametrów jak ruch internautów, wskaźniki konwersji i rentowności (ROI) itd., przedstawionych w formie przystępnych raportów. Brzmi niczym podstawa do prowadzenia skutecznych kampanii online? Jak najbardziej. Zatem nie czekaj, tylko zaprzyjaźnij się z Google Analytics. Analizuj i działaj.
Manufacturer details
Helion S.A.
Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
Poland
32 230-98-63
helion@helion.pl
- Similar products
40.50
44.10
40.50
|
I odbierz 5% RABATU na pierwsze zakupy |
|