-
Koszyk jest pusty
-
x
-
Język
-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
-
Koszyk jest pusty
-
x
Do bezpłatnej dostawy brakuje -,--Darmowa dostawa!Suma 0,00 złCena uwzględnia rabaty -
-
Koszyk jest pusty
-
x
-
Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami
| Wysyłka w ciągu | 48 godzin | ||||||||||
| Cena przesyłki |
11.99
|
||||||||||
| Dostępność |
|
||||||||||
| Waga | 0.44 kg |
| Helion | |
| Kod kreskowy | |
| ISBN | 978-83-283-7855-1 |
| EAN | 9788328378551 |
Zamówienie telefoniczne: 506 500 540
| Zostaw telefon |
- Opis
- Parametry
- Informacje dot. bezpieczeństwa
- Opinie i oceny (0)
- Zadaj pytanie
Do niedawna wirtualny świat stanowił tylko jeden z kilku dostępnych kanałów sprzedaży. Można się było nim posługiwać, ale nie był to warunek konieczny sukcesu. Tymczasem dziś, w czasie pandemii, to najbardziej niezawodny, a czasami wręcz jedyny sposób komunikacji i sprzedaży. Trzeba też oswoić się z tym, że wirtualne kanały komunikacji pozostaną normą również w przyszłości. Niestety, większość sprzedawców, dyrektorów i przedsiębiorców wciąż jest nieprzygotowana do tego nowego sposobu pracy, i to zarówno mentalnie, jak i technicznie.
Oto wyczerpujący przewodnik po sposobach wykorzystywania kanałów komunikacji wirtualnej w nawiązywaniu kontaktów biznesowych i przeprowadzaniu procesów sprzedażowych w taki sposób, by zakończyły się sfinalizowaniem transakcji. Zaprezentowano tu spójny system rozmów wideo, rozmów telefonicznych, SMS-ów, czatów i mediów społecznościowych, skonstruowany tak, aby zwiększyć produktywność i skrócić cykl sprzedaży. Książka przedstawia zasady, których przestrzeganie pozwala na uzyskanie dużej skuteczności podczas korzystania z kanałów komunikacji wirtualnej, a także zaawansowane strategie pokonywania obiekcji klientów, co skutkuje szybszym zawieraniem umów. Opanowanie zaprezentowanych w niej technik zapewni Ci wyraźną przewagę konkurencyjną!
W książce między innymi:
- sposoby wywierania wpływu na rozmówcę podczas wideokonferencji
- zasady tworzenia wciągających wirtualnych prezentacji
- efektywne strategie docierania do trudno dostępnych interesariuszy
- różne kanały wirtualne w sprzedaży bezpośredniej
- pięć C sprzedaży społecznościowej
- łączenie zalet kanałów wirtualnych i realnego podejścia do sprzedaży
Wirtualny świat sprzedaży: Twoja żyła złota!
Informacje dotyczące bezpieczeństwa
Produkt został wprowadzony do obrotu przed 12 grudnia 2024 r.
Zgodnie z obowiązującym wówczas prawem, spełniał wymagania określone w dyrektywie 2001/95/WE w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów.
Dane producenta
Helion S.A.
Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
Poland
32 230-98-63
helion@helion.pl
- Produkty podobne
44.10
|
I odbierz 10% RABATU na pierwsze zakupy |
|