• Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami

45.00
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 48 godzin
Cena przesyłki 11.99
Orlen Paczka 11.99
DPD dostawa do punktów 11.99
Inpost paczkomaty 13.99
Kurier 15.99
Kurier (Pobranie) 23
Dostępność 1 szt.
Waga 0.44 kg
Helion
ISBN 978-83-283-7855-1

Zamówienie telefoniczne: 506 500 540

Zostaw telefon

Do niedawna wirtualny świat stanowił tylko jeden z kilku dostępnych kanałów sprzedaży. Można się było nim posługiwać, ale nie był to warunek konieczny sukcesu. Tymczasem dziś, w czasie pandemii, to najbardziej niezawodny, a czasami wręcz jedyny sposób komunikacji i sprzedaży. Trzeba też oswoić się z tym, że wirtualne kanały komunikacji pozostaną normą również w przyszłości. Niestety, większość sprzedawców, dyrektorów i przedsiębiorców wciąż jest nieprzygotowana do tego nowego sposobu pracy, i to zarówno mentalnie, jak i technicznie.

Oto wyczerpujący przewodnik po sposobach wykorzystywania kanałów komunikacji wirtualnej w nawiązywaniu kontaktów biznesowych i przeprowadzaniu procesów sprzedażowych w taki sposób, by zakończyły się sfinalizowaniem transakcji. Zaprezentowano tu spójny system rozmów wideo, rozmów telefonicznych, SMS-ów, czatów i mediów społecznościowych, skonstruowany tak, aby zwiększyć produktywność i skrócić cykl sprzedaży. Książka przedstawia zasady, których przestrzeganie pozwala na uzyskanie dużej skuteczności podczas korzystania z kanałów komunikacji wirtualnej, a także zaawansowane strategie pokonywania obiekcji klientów, co skutkuje szybszym zawieraniem umów. Opanowanie zaprezentowanych w niej technik zapewni Ci wyraźną przewagę konkurencyjną!

W książce między innymi:

  • sposoby wywierania wpływu na rozmówcę podczas wideokonferencji
  • zasady tworzenia wciągających wirtualnych prezentacji
  • efektywne strategie docierania do trudno dostępnych interesariuszy
  • różne kanały wirtualne w sprzedaży bezpośredniej
  • pięć C sprzedaży społecznościowej
  • łączenie zalet kanałów wirtualnych i realnego podejścia do sprzedaży

Wirtualny świat sprzedaży: Twoja żyła złota!

Autor:
Jeb Blount
Data wydania:
2021-10-05
Format:
14x20,8
Oprawa:
Miękka
Seria:
Onepress
Stron:
408
Tłumaczenie:
Maksymilian Gutowski
Tytuł oryginalny:
Virtual Selling: A Quick-Start Guide to Leveraging Video, Technology, and Virtual Communication Channels to Engage Remote Buyers and Close Deals Fast

Informacje dotyczące bezpieczeństwa

Produkt został wprowadzony do obrotu przed 12 grudnia 2024 r.
Zgodnie z obowiązującym wówczas prawem, spełniał wymagania określone w dyrektywie 2001/95/WE w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów.

Dane producenta

Helion S.A.
Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
Poland

32 230-98-63
helion@helion.pl

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie