-
Koszyk jest pusty
-
x
-
Język
-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
-
Koszyk jest pusty
-
x
Do bezpłatnej dostawy brakuje -,--Darmowa dostawa!Suma 0,00 złCena uwzględnia rabaty -
-
Koszyk jest pusty
-
x
-
Mistrz sprzedaży w czasach kryzysu
Kryzys to czas, w którym wiele podmiotów gospodarczych i wielu klientów przeżywa trudne chwile. Niedostatki wolnych środków, niepewność przyszłości, niespodziewane zmiany przepisów, wydarzenia na świecie i w kraju, na które nie mamy wpływu - wszystkie te czynniki mogą spowodować, że w trakcie rozmowy handlowej sprzedawca usłyszy od potencjalnego klienta: "Nie, nie dzisiaj. Przepraszam, ale teraz mamy inne priorytety". I nie sfinalizuje transakcji. Tak, kryzys to zdecydowanie jest zagrożenie i wielka przeszkoda w realizacji planów sprzedaży. Ba, kryzys to zagrożenie dla egzystencji wielu firm!
| Wpisz swój e-mail |
| Wysyłka w ciągu | 48 godzin | ||||||||||
| Cena przesyłki |
11.99
|
||||||||||
| Dostępność |
|
||||||||||
| Waga | 0.26 kg |
| Helion | |
| Kod kreskowy | |
| ISBN | 978-83-283-7240-5 |
| EAN | 9788328372405 |
| Zostaw telefon |
- Opis
- Parametry
- Informacje dot. bezpieczeństwa
- Opinie i oceny (0)
- Zadaj pytanie
Mistrz sprzedaży w czasach kryzysu
Zagrożenie, a może szansa? To zależy od Ciebie!
Kryzys to czas, w którym wiele podmiotów gospodarczych i wielu klientów przeżywa trudne chwile. Niedostatki wolnych środków, niepewność przyszłości, niespodziewane zmiany przepisów, wydarzenia na świecie i w kraju, na które nie mamy wpływu - wszystkie te czynniki mogą spowodować, że w trakcie rozmowy handlowej sprzedawca usłyszy od potencjalnego klienta: "Nie, nie dzisiaj. Przepraszam, ale teraz mamy inne priorytety". I nie sfinalizuje transakcji. Tak, kryzys to zdecydowanie jest zagrożenie i wielka przeszkoda w realizacji planów sprzedaży. Ba, kryzys to zagrożenie dla egzystencji wielu firm!
Z drugiej strony są branże, przedsiębiorstwa, pojedynczy biznesmeni, a także handlowcy, dla których kryzys to czas rozkwitu. Ponieważ oferują ludziom coś, co jest im niezbędne. Albo coś, co zwiększa ich poczucie bezpieczeństwa. Albo po prostu byli w stanie dotrzeć do klienta i przekonać go, że akurat ich produkt lub usługa jest tym, co w kryzysie przyda się szczególnie. Sytuacja kryzysu bowiem wymaga nie tylko znajomości narzędzi i technik sprzedażowych. Skuteczni sprzedawcy mają je oczywiście opanowane do perfekcji bez względu na okoliczności, ale dysponują czymś jeszcze - kreatywnością, która pozwala im twórczo się do nich adaptować.
Prawda jest taka, że na to, co się dzieje, nie mamy większego wpływu, ale mamy wpływ na to, co jesteśmy w stanie zrobić, a przez to także na efekty, jakie uzyskamy.
Informacje dotyczące bezpieczeństwa
Produkt został wprowadzony do obrotu przed 12 grudnia 2024 r.
Zgodnie z obowiązującym wówczas prawem, spełniał wymagania określone w dyrektywie 2001/95/WE w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów.
Dane producenta
Helion S.A.
Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
Poland
32 230-98-63
helion@helion.pl
- Produkty podobne
40.50
39.00
|
I odbierz 10% RABATU na pierwsze zakupy |
|